02
بهمن

مدل کناف سقف پذیرایی جدید

اتاق نشیمن و سالن پذیرایی مکانی برای جمع شدن خانواده و دوستان در کنار هم است و از این رو نقش به سزایی را در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند. اتاق نشیمن دارای جزییات فراوانی است از دیوار ها و سقف و نورپردازی تا چیدمان مبلمان همه باید با هم متناسب باشند و باید در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و یا بازسازی خانه مورد توجه قرار گیرند. در بازسازی اتاق نشیمن باید به کفپوش ، دیوارها و سقف آن توجه کرد . در این مقاله سعی داریم در خصوص مدل جدید کناف سقف پذیرایی مدرن و کلاسیک توضیحاتی ارائه دهیم و ایده هایی برای طرح کناف سقف پذیرایی و دور لوستر را در ادامه خواهید دید. برای مشاهده نمونه کار کناف کاری شرکت شارین آرک و یا دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

جدیدترین مدل کناف پذیرایی

طرح کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مدرنطرح کناف سقف پذیرایی مدرن و کلاسیک

همانطور که قبلا گفته شد ، کف ، دیوارها و سقف پذیرایی در دکوراسیون داخلی و بازسازی پذیرایی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. برای کف می توان از انواع کفپوش ها مانند سنگ ، سرامیک ، پارکت ، لمینت و … استفاده کرد. برای دیوارها استفاده از کاغذ دیواری و یا رنگ کردن دیوارها به گونه ای که رنگ یه دیوار به خصوص مثلا پشت تلویزیون متفاوت از سایر دیوارهای پذیرایی باشد یا به صورت طرح دار نقاشی شود بسیار رایج است. برای سقف معمولا از سقف کاذب رابیتس و یا سقف کناف استفاده می شود که علاوه بر قابل اجرا بودن در طرح های مختلف قابلیت اجرای نورپردازی زیبایی را هم دارد. اجرای کناف نه تنها برای سقف که برای دیوار هم ظاهری منحصر به فرد و زیبا در دکور منزل خصوصا سالن را ایجاد می کند. کناف کاری دیوار پشت تلویزیون از رایج ترین راه ها برای دیزاین دیوار است که در مقاله دیگری به جدیدترین مدل کناف دیوار پشت ال سی دی پرداخته شده است.

 

مدل کناف سقف پذیرایی جدید

کناف کاری با توجه به راحتی و سرعت در اجرا ، قابلیت اجرای طرح ها و مدل های متفاوت ، سبک تر بودن نسبت به سقف کاذب رابیتس و هزینه کمتر گزینه مناسب تری است خصوصا اگر طرح کناف پذیرایی به گونه ای باشد که در ادامه به دیوار برسد. کناف پذیرایی در طرح ها و رنگ های متفاوت قابل اجرا است و شما می توانید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی ، سلیقه خود و … مدل کناف پذیرایی متناسب با خانه خود را انتخاب کنید.

مدل کناف پذیرایی مدرن

 

مدل کناف سقف پذیرایی مدرن

 

همانطور که گفته شد ، سبک دکوراسیون منزل شما در انتخاب نوع سقف بسیار موثر است. برای سالن با دکوراسیون داخلی مدرن استفاده از کناف با خطوط صاف و زاویه دار مانند کناف مربع و یا مستطیل و برای سالن با دکوراسیون داخلی کلاسیک سقف کناف با اشکال منحنی شکل نظیر دایره پیشنهاد می شود.

طراحی کناف دور لوستر سقف پذیرایی

کناف دور لوستر از مهمترین قسمت های سقف سالن است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در عکس های زیر نمونه هایی از کناف دور لوستر پذیرایی را می توانید ببینید. در برخی مواقع سقف فقط در قسمت وسط سالن دیرازین می شود و تنها کناف دور لوستر دیده می شود. در بیشتر مدل ها برای نورپردازی بهتر علاوه بر دور لوستر دور تا دور سقف نیز کناف کاری می شود اما سادگی مدل حفظ می شود. اما اگر می خواهید از جدیدترین مدل کناف دور لوستر آگاه باشید با شارین آرک از طریق شماره ۰۹۱۲۱۰۰۶۹۲۴ تماس حاصل فرمایید.

کناف دور لوستر سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی

کناف دور لوستر سقف پذیرایی مدرن

کناف دور لوستر سقف پذیرایی جدید

طراحی نورپردازی کناف سقف پذیرایی

طراحی نورپردازی تاثیر خارق العاده ای در جذابیت بیشتر سقف و در نهایت دکوراسیون داخلی منزل شما می شود . طراحی کناف باید به نحوه ای صورت بگیرد که همزمان با مدل زیبا دارای نورپردازی مناسب هم باشد. انتخاب رنگ نیز باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به رنگ پایه دکوراسیون فضا باید بهترین رنگ را برای آن در نظر گرفت. برای نورپردازی کناف پذیرایی مدرن بهتر است از چراغ های ال ای دی توکار و یا شلنگی ها استفاده کرد و در نورپردازی سقف کناف کلاسیک می توان از لوسترهای بزرگ و مجلل استفاده کرد. باکس های نور مخفی نیز از پرکاربردترین نورپردازی ها برای سقف است که می تواند زیبایی فضا را دو چندان کند.

سقف کناف دور لوستر پذیرایی

طرح کناف سقف پذیرایی مدرن

در این مقاله همانطور که قصد داشتیم ، در خصوص کناف کاری توضیحاتی داده شد و مدل های جدید کناف پذیرایی جدید را به صورت عکس ارائه شد که امیدواریم برای شما مفید باشد. شرکت شارین آرک با داشتن تیم مجرب و پر سابقه از متخصصان در این حوضه می تواند به شما در دکوراسیون داخلی منزل کمک کند. همچنین بهترین ایده ها را برای سقف و دیوار اتاق نشیمن را از گروه شارین بخواهید. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای شرکت شارین آرک با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱ در تماس باشید.