طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی | دکور و چیدمان منزل | شارین آرک | 91007005_021

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

شارین آرک > خدمات > طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

 

یکی از جنبه های مهم در معماری یک بنا، طراحی دکوراسیون داخلی آن می‌باشد که شامل طراحی داخلی ساختمان اداری و آپارتمان های مسکونی می شود. که در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی از جمله، هماهنگ سازی اجزای داخلی خانه از جمله سالن پذیرایی ، دکوراسیون آشپزخانه و اتاق خواب کودک است که با هدف زیبا تر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه با هزینه های متفاوتی می‌باشد. یکی از نکته‌های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی این است که شما تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید زندگی کنید از این رو نیاز است که با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی آشنایی داشته باشید. بنابراین اولین قدم در ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی پرسیدن این سوال است. این که چه نوع سبکی را در نظر داشته و کدامیک را بهتر می پسندید امری مهم است. آیا از سبک مدرن لذت می برید؟ یا سبکی سنتی دوست دارید؟ دانستن این مورد توسط یک دکوراتو ماهر امری ضروری است تا خانه را با توجه به سبک مورد علاقه ی فرد چیدمان کرده و از لوازمی در حیطه ی سبک دلخواه استفاده نماید. به طور مثال فردی که به دنبال سبک سنتی است بهتر است مدل مبل ها و پرده ها به صورت سنتی باشد و یا از لوازمی نظیر گلیم برای چیدمان استفاده شود.

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن انجام شود، باید فاکتور‌های مختلفی مدنظر قرار گرفته شود تا در نهایت با کم ترین مشکل و سریع ترین و کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه ها ، بهترین و مثبت ترین تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی خانه‌ ها انجام شود. بنابراین می توان گفت طراحی دکوراسیون داخلی یک دانش محسوب می‌شود و با استفاده از آن در مکان‌های مختلف می‌توان اهداف بسیار مهمی را دنبال کرد. دکوراسیون ، دکور داخلی و چیدمان منزل نقش مهمی را در زیبایی منزل دارد. تغییر دکوراسیون در خانه و تغییر چیدمان خانه موجب افزایش روحیه و شادابی شده و چشم هر بیننده ای را بر خود خیره می کند.

قسمت مهم خانه در دکوراسیون داخلی

گاهی ممکن است دوست داشته باشید قسمتی از خانه که برای شما زیباتر است را با سبکی خاص و جالب تر از قسمت های دیگر دکور کنید. این نکته حائز اهمیت است و می تواند موجب زیبایی بیشتر شود. به طور مثال قسمتی از خانه که دارای پنجره است از نظر شما جالب تر است بنابراین به طراح خود می گویید که در این قسمت دوست دارید چه چیزهایی قرار گرفته و یا چه ایده هایی جالب تر است. این مورد سبب می شود تا شما بتوانید اوقات آرامش خود را در آن قسمت بگذرانید. همچنین می توانید برای قسمت ورودی خانه و یا قسمتی که رو به روی درب ورودی است دکور خاص مد نظر داشته باشید و از طراح بخواهید نظر خود را در مورد آن قسمت بگوید تا افراد خارج از منزل با ورود به خانه در اولین لحظه مجذوب آن شوند. برای طراحی دکوراسیون داخلی به صورت حرفه ای باید ابتدا مشخص کنید که چه چیزهایی منجر به زیبا تر شدن خانه می شود ؟ چه سبکی را می پسندید و یا کدام قسمت از منزل را قرار است چیدمان کنید؟ اگر شما هم از دکور منزل خود خسته شده اید می توانید با ایده هایی از دکوراتور های تیم شارین آرک بهترین خانه را برای خود داشته باشید.

طراحی دکوراسیون ساختمان اداری

طراحی دکوراسیون داخلی اداری ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که ذهنیت مخاطبان سازمان ها، ادارات، شرکت ها و.. در مورد آن مجموعه را شکل می دهد. و امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای مدیران و طراحان داخلی است. بنابراین باید دکوراسیون ساختمان اداری را با استفاده از انواع پارتیشن و کاغذ دیواری را به محیطی استاندارد و کاربر پسند تبدیل کنید. اهمیت بالای این موضوع سبب به وجود آمدن روش‌های نوین در بهینه کردن فضای کار و همچنین بخشیدن زیبایی و کارایی به محیط کاری شده است. روند طراحی اداره ها به طور مداوم در حال تحول هستند. در طراحی دکوراسیون ساختمان اداری و محیط کار خود، تجهیزات باید متناسب با محل کار شما باشند و نحوه برنامه ریزی آن می تواند نقش حیاتی در بهره وری کارمندان و اعتماد به تیم بازی کند. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که محیط کار احساس خوشایندی برای کارمندان ایجاد کرده و همچنین باعث پرورش یک فضای دلپذیر برای انجام کار می شود. شرکت دکوراسیون داخلی شارین با سال ها تجربه عملی در این زمینه، توانایی طراحی و پیاده سازی تمامی سبک های دکوراسیون ساختمان اداری و تجاری را با بهترین متریال و به صورت کاملا مقرون به صرفه دارا می باشد. شما می توانید با شماره گیری ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ سفارش طراحی دکوراسیون داخلی برای شرکت و ساختمان اداری خود را ثبت نمایید. 

پروژه های طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون پذیرایی

یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ، سالن پذیرایی می باشد که محل تجمع مهمان ها و اوقات خوش در کنار هم است. برای طراحی و چیدمان دکوراسیون پذیرایی بهتر است ابتدا سبک دکوراسیون مورد نظر خود را از بین سبک کلاسیک و مدرن و امروزی انتخاب نمایید سپس با توجه به سبک دکوراسیون انتخابی تان اقدام به طراحی داخلی پذیرایی نمایید. با توجه به متراژی که خانه و سالن پذیرایی شما دارند می توانید دکوراسیون مورد نظر خود را توسط انواع مختلفی از کفپوش ها و دیوارپوش ها انتخاب نمایید. بدون شک طراحی فضای بزرگ نسبت به فضای کوچک آسان تر بوده و امکان استفاده از انواع ایده پردازی ها در آن وجود دارد. برای اجرای صحیح سبک مورد نظر خود در طراحی دکوراسیون داخلی توصیه می شود از تیم متخصص و طراحان حرفه ای کمک گرفته تا دکوراسیون طبق اصول و زیبایی شناسی داشته باشید. 

چیدمان دکوراسیون اتاق نشمین

یکی از نکات مهم در طراحی اتاق پذیرایی نحوه چیدمان آن می باشد. این امر شامل چگونگی چیدمان مبلمان ، چیدمان کلی اتاق پذیرایی با توجه به سبک طراحی آن و نکاتی از این دست می باشد. در چیدمان و اجرای دکور سعی کنید لوازم را طوری کنار هم قرار دهید تا علاوه بر ایجاد فضایی دوستانه، مرتب بودن آن ها را نیز در نظر داشته باشید. از طرفی سعی کنید لوازم مشابه را در کنار هم به کار ببرید. به طور نمونه اگر به گل علاقه دارید می توانید در کنار آن یک کتابخانه و میز مطالعه بگذارید. این لوازم معمولا مکمل هم بوده و فضای دلچسبی را برای مطالعه و استراحت ایجاد می کنند.در چیدمان و ترکیب دکوراسیون سالن پذیرایی خانه خود  از یک شی یا یک رنگ یا مواردی مشابه به طور افراطی در منزل استفاده نکنید. مثلا از طراح خود نخواهید رنگ آبی را در تمام موارد به کار ببرد گاهی ترکیب رنگ می تواند فضای خانه را بسیار دلچسب تر کند. اگر به رنگ آبی علاقه مند هستید می توانید آن را در چند مورد بکار ببرید اما برای همه ی لوازم استفاده نکنید! هر چقدر ترکیبات به کار رفته متنوع تر باشد جذاب تر خواهد بود. طراحی دکور و چیدمان لوازم می بایست طوری باشد که علاوه بر ایجاد تمیزی در منزل مکمل هم باشند و فضا را دیدنی تر نمایند.

گیاهان در دکوراسیون سالن پذیرایی

همه ی ما می دانیم که داشتن گل و گیاه در اطرافمان تا چه حد می تواند شادی آور و آرامش بخش باشد. چند گلدان زیبا تهیه نموده و با استفاده از نظر دکوراتور آن ها را در گوشه و کنار سالن پذیرایی منزل خود قرار دهید. گیاهان تنها چیزی هستند که افراط در آن ها نه تنها خانه را زشت نمی کند بلکه جلوه ی خاصی را به خانه می بخشد. استفاده از هالوژن و دیوار کوب و یا استفاده از آباژور های مدرن یا ستنی ایده ای جالب برای زمانی است که می خواهید اطراف را لایت کنید. هالوژن موجب افزایش زیبایی محیط و لوازم اطراف آن می شود. اما در نهایت برای چیدمان نیاز است که از یک طراحی یا تیمی متخصص در این زمینه راهنمایی و مشاوره بگیرید تا بتوانید زیبایی و جلوه سالن پذیرایی و منزل خود را دو چندان کنید. برای این کار می توانید با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس حاصل نموده و از گروه معماری شارین کمک بگیرید، همچنین می توانید از مشاوره رایگان این تیم حرفه ای نیز بهره مند شوید.

نقش چیدمان مبلمان
در دکوراسیون منزل

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند. طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی در خانه برخوردار بوده و به همین علت است که در روند طراحی دکوراسیون و انتخاب مجموعه لوازمات آشپزخانه می بایست دقت و حساسیت لازم را به خرج داد. خرید وسایل مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصر بفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند سبک خاص خودش را داشته باشد.

طراحی داخلی آشپزخانه تحت شرایط موجود در فضا انجام می شود. به عنوان مثال متریال و رنگ های مورد استفاده برای آشپزخانه که بسیار متنوع هستند هر کدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند که این رنگ ها و متریال باید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد. اولین اصل برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت مدرن توجه به کاربردی بودن دکوراسیون و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است. و پس از آن انتخاب درست جنس ، طرح و رنگ کابینت که دارای اصول و قواعد به خصوصی می باشد و لازمه اجرای صحیح آن راهنمایی و مشاوره اصولی بر اساس قوانین زیبایی شناسی می باشد که در این زمینه شارین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد که برای ارتباط با این مجموعه و ثبت سفارش با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب از جمله قسمت هایی در خانه است که افراد مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند. استفاده از این اتاق به عنوان مکانی برای استراحت و پرداختن به کارهای شخصی باعث می شود که توجه ویژه ای به طراحی این قسمت از خانه شود. برای طراحی یک اتاق خواب آرامبخش می توانید از رنگ ها و وسایل های مختلفی استفاده کنید. رنگ ها تاثیرگذارترین عنصر در دکوراسیون هستند پس به آن اهمیت دهید و با دقت انتخاب کنید. در چیدمان اتاق خواب سعی کنید همه وسایل اتاق را با هم هماهنگ کنید. رنگ و طرح تخت خواب با فرش و حتی دیوار اتاق خواب باید با هم هماهنگ باشند تا یک فضای شیک و منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند.

چیدمان سرویس خواب در دکور اتاق خواب

در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود. سرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می‌کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و دکوراسیون آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند.

نورپردازی مناسب اتاق خواب

نور دهی عاملی مهم است. دقت داشته باشید که نورپردازی اتاق خواب هم اهمیت خودش را دارد و باید دقت کنید که هنگامی که قرار است در این قسمت از اتاق مطالعه کنید نور کافی برای شما وجود داشته باشد تا چشمان شما اذیت نشود و هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملا مناسبی داشته باشد تا هورمون های خواب شما دچار اختلال نشوند. البته بعضی از افراد ترجیح می دهند اتاق خواب خود را تاریک و لایت کنند. اما نورانی کردن در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر ایجاد شادابی و روحیه موجب بهتر دیده شدن وسیله ها می شود.

از این رو اگر قصد دارید اتاق خواب خود را طبق اصول سبک مورد نظر خود و نورپردازی مناسب دکور کنید باید از یک یا چندین طراح حرفه ای کمک بگیرید. پس شارین می تواند در این زمینه مشاوره های لازم را به شما بدهد. برای ارتباط و مشاوره رایگان با تیم شارین آرک می توانید با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نقش چیدمان مبلمان
در دکوراسون منزل

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق خواب کودک یکی از متنوع ترین مکان ها در طراحی داخلی است زیرا هر روز شاهد سبک و شیوه ای جدید در نوع چیدمان و تزیین دکوراسیون این اتاق هاهستیم. دکوراسیون اتاق کودک بسیار مهم است زیرا کودکان دوست دارند در اتاقی بازی کنند که بر اساس موضوعات مورد علاقه‌ آن ها طراحی شده باشد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد رویای کودکان دلبندتان را در اتاق‌شان منعکس کنید.

طراحی اتاق کودک اگر طبق اصول پیش برود، ساده و آسان خواهد بود. اما در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کودک نکته ای که نباید فراموش کرد این است که دکور این اتاق در عین حفظ زیبایی باید کاربردی باشد تا کودک شما در هنگام بازی و استفاده از وسایل خود دچار مشکل نشود.

مسلما وسایل اتاق کودک دخترانه و پسرانه ، نقش مهمی در تعیین سبک اتاق دارند، بنابراین باید در انتخاب لوازم اتاق، بخصوص مبلمان و تخت خواب و کمد دیواری ها دقت زیادی به خرج دهید. پس از تهیه وسایل اصلی، چیدمان آن ها مهم ترین نکته در طراحی دکوراسیون اتاق کودک است. بنابراین قفسه های نگهداری لوازم و اسباب بازی های کودک یک وسیله لازم و ضروری برای اتاق به حساب می آید.

اگر طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودکتان برای شما اهمیت بسیاری دارد و قصد دارید سبک خاصی را در اتاق فرزندتان به کار ببرید، جهت آشنایی بیشتر با اصول دکوراسیون اتاق خواب کودک پسرانه و دخترانه می توانید با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ با گروه معماری شارین در ارتباط باشید.

پروژه های طراحی دکوراسیون اداری

هزینه طراحی دکوراسیون

در دنیای مدرن امروز به شکل بسیار چشم گیری به طراحی دکوراسیون ساختمان مسکونی و اداری توجه می شود. اما برخی از افراد دغدغه هزینه نهایی آن را دارند و دوست دارند پیش از اجرای پروژه از هزنیه نهایی آن مطلع باشند.

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، اداره و یا محیط های تجاری مشاوره ابتدائی به محل مورد نظر شما بستگی دارد به عنوان مثال اگر محدوده شما برای بازدید و بررسی با محل کار فاصله داشته باشد این رقم افزایش پیدا می کند.

هزینه طراحی داخلی منزل به چه چیزی بستگی دارد ؟

تعرفه های دستمزد طراحی داخلی بسیار متفاوت است و هزینه طراحی داخلی و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا ساختمان اداری شما بستگی به موضوع طراحی ،محل ،متراژ و سبک طراحی دارد. برای نمونه اگر نیاز باشد به شهرستان مراجعه شود و مشاوره و کارشناسی تعیین قیمت انجام شود باید هزینه بیشتری در مقایسه با محدود اصلی در نظر گرفته شود. همچنین قیمت طراحی داخلی منزل بستگی به قدمت بنا و نوع خواسته ها از طراح داخلی جهت طراحی خاص و طراحی معمولی و یا طراحی داخلی خلاقانه دارد.

هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های ادرای و مسکونی شامل تعرفه طراحی سه بعدی، تعرفه طراحی پلان معماری، قیمت مدل سازی سه بعدی، تعرفه طراحی کابینت آشپزخانه و قیمت دکوراسیون می باشد. بنابراین برای طراحی داخلی دکوراسیون منزل خود از جمله آشپزخانه ، اتاق خواب ، پذیرایی و… و یا ساختمان اداری خود، باید ابتدا به بودجه خود توجه کرده و بر اساس نیازی که دارید با یک طراحی متخصص مشورت نمایید تا طرحی مطابق با سلیقه و بودجه شما در محول مورد نظرتان به اجرا در آورد. از این رو می توانید از شرکت جهان ساخت شارین و تیم حرفه ای این مجموعه مشاوره بگیرید و طراحی محیط و فضای مورد نظرتان را به این تیم متخصص محول کنید. جهت ارتباط با شارین و کارشناسان آن با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

درخواست مشاوره حضوری رایگان
فقط کافیه شمارت رو وارد کنی

چرا ما را انتخاب میکنید ؟

به کمک نیاز دارید؟