21
دی

پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس

کابینت های گلاس یکی از انواع کابینت های آشپزخانه است که به تازگی بسیار شناخته شده و پر کاربرد است. این نوع کابینت از جنس ام دی اف است و روکش آن پی وی سی است که باعث ظاهر مدرن و براق آن می شود. ظاهر ساده و مینیمال این نوع کابینت ، آن را برای دکوراسیون مدرن مناسب کرده است . البته سادگی آن باعث می شود با دکوراسیون اکثر خانه متناسب باشد از این رو در بازسازی خانه ، برای تغییر دکور آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است و دارای طیف گسترده ای است که می تواند همه سلیقه ها را در بر بگیرد اما در این میان رنگ هایی هستند که به عنوان پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس شناخته می شوند. کابینت های گلاس سفید ، کابینت های گلاس کرم ، کابینت های گلاس قهوه ای ، کابینت های گلاس طوسی و کابینت های گلاس مشکی از پر فروش ترین کابینت های های گلاس هستند.

کابینت های گلاس سفید

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و می خواهید آن را به آشپزخانه ای دلباز و مدرن تبدیل کنید در انتخاب کابینت های گلاس سفید تردید نکنید. کابینت هایگلاس سفید می تواند آشپزخانه را بزرگتر ، روشن تر و در نهایت زیباتر کند. ظاهر براق کابینت های گلاس می تواند آن را به آشپزخانه ای مدرن بدل کند. نکته ی مثبت دیگر کابینت های گلاس سفید ، این است که این رنگ با بیشتر رنگ های پر طرفدار کابینت های گلاس ترکیب زیبایی را ایجاد می کند و می توان از ترکیب آن با رنگ های دیگری همچون مشکی ، قهوه ای ، طوسی و …. آشپزخانه ای مدرن و منحصر به فرد داشته باشید.

طرح کابینت های گلاس سفید و قهوه ای

کابینت های گلاس سفیدکابینت های گلاس سفید خیلی راحت با هر جنس و رنگ کفپوش ست می شود. استفاده از پارکت ، لمینت ، سنگ و سرامیک های تیره رنگ در آشپزخانه هایی با کابینت های گلاس سفید جلوه ی خاصی به آشپزخانه می بخشد. ناگفته نماند کفپوش روشن نیز در آشپزخانه هایی با کابینت سفید اجرا می شود که در صورت همراهی با فرش متناسب و انتخاب مناسب دیگر اجزای آشپزخانه، بسیار جذاب و زیبا است.

مدل جدید کابینت های گلاس سفید

مدل جدید کابینت های گلاس سفیدهمینطور کار برای انتخاب کاشی های بین کابینتی و چگونه بودن دیوارها خیلی راحت تر است زیرا مانند انتخاب جنس و رنگ کف که هیچ محدودیتی نیست در مورد دیوارها نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. قسمت مهم دیگری که در جلوه بخشیدن به آشپزخانه شما کمک می کند ، صفحه روی کابینت است که می تواند به رنگ سفید یا به رنگ چوب و در طیف رنگی قهوه ای باشد و یا می توان از رنگ دیگری که به صورت ترکیبی در کابینت استفاده شده ، استفاده کرد. همانطور که گفته شد در آشپزخانه با کابینت های گلاس سفید ، انتخاب کاشی ، جنس کف ، دیوارها و صفحه رو کابینتی تا حدود خیلی زیادی گسترده است و این موجب می شود که بتوانید متناسب با سلیقه خود آشپزخانه مدرن و منحصر به فرد خود را داشته باشید. پیشنهاد می شود یخچال ، لباسشویی و سایر لوازم خانگی آشپزخانه با کابینت هایگلاس سفید ، به رنگ مشکی ، استیل ، نقره ای و در کل تیره باشد. هر چند لوازم خانگی سفید نیز زیبایی خود را دارد.

کابینت های گلاس سفید با روکش چوبی

طراحی کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید جزیرهکابینت های گلاس کرم

رنگ کرم یکی از پر طرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس است. از بین رنگ های روشن کابینت های گلاس ، رنگ کرم بسیار گرم و دلپذیر است . برای آشپزخانه های کوچک که بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود این رنگ همچون سفید بسیار پرکاربرد است. استفاده ترکیبی از کابینت های گلاس کرم با رنگ های دیگر می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. این رنگ برای آشپزخانه های بزرگ هم مناسب است. مهمترین نکته در مورد این رنگ این است که طیف گسترده ای از رنگ ها با این رنگ ست می شود و می تواند ترکیبی زیبا به وجود بیاورد.

مدل کابینت های گلاس کرم

مدل جدید کابینت های گلاس کرم

کابینت های گلاس کرم

کابینت های گلاس مشکی

کابینت های گلاس مشکی به ندرت به صورت یکپارچه برای آشپزخانه استفاده می شود اما استفاده ترکیبی آن بسیار متدوال است . معمولا با کابینت هایگلاس سفید و روشن استفاده می شود و در انتخاب کاشی های بین کابینتی و دیوارها باید به رنگ و جنس آن توجه کرد. انتخاب رنگ روشن به عنوان کاشی و دیوار پوش آشپزخانه می تواند تضاد رنگ زیبایی را به وجود آورد. استفاده از رنگ مشکی در اشپزخانه به تنهایی مناسب نیست و در صورت تمایل به استفاده از این رنگ بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه از رنگ دیگری به جز مشکی نیز استفاده شود. گروه شارین آرک با سابقه طولانی در زمینه طراحی و اجرای کابینت می تواند به شما کمک کند.

مدل جدید کابینت های گلاس مشکی

مدل کابینت هایگلاس مشکی

کابینت های گلاس مشکی

کابینت های گلاس طوسی و خاکستری

کابینت های گلاس طوسی از رنگ های بسیار پرطرفدار و پر کاربرد است و رنگ خاکستری را به یکی از پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس تبدیل کرده است. این رنگ با رنگ های طیف آبی و رنگ سفید ترکیب فوق العاده ای را می آفریند. اگر قصد داشتن یک آشپزخانه زیبا و مدرن و خاص را دارید که همه آن را بپسندند پیشنهاد ما رنگ طوسی است. استفاده از کابینت هایگلاس طوسی و یا خاکستری در آشپزخانه باید با دانش و آگاهی انجام بگیرد زیرا ممکن است حس افسردگی را القا کند. برای آنکه بتواند از رنگ های زیبا مانند طوسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود استفاده کنید باید از مشاور و متخصص در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه کمک بخواهید. شرکت شارین آرک متخصص در زمینه طراحی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شما در زمینه کمک می کند.

طرح کابینت های گلاس طوسی

کابینت آشپزخانه های گلاس طوسی

کابینت های گلاس طوسی جدید

کابینت های گلاس طوسی تیره

کابینت هایگلاس طوسی

مدل کابینت های گلاس طوسی

مدل کابینت های گلاس طوسی روشنکابینت های گلاس قهوه ای روشن و تیره

کابینت های گلاس قهوه ای روشن و تیره از جمله رنگ های گرم و لذت بخشی است که حس و حال طبیعت را برای ما تداعی می کند. این رنگ به خانه جان می دهد و برای آشپزخانه نیز بسیار مناسب است. ترکیب کابینت های گلاس کرم و کابینت هایگلاس قهوه ای در آشپزخانه بسیار زیبا به نظر می رسد. البته کابینت های گلاس قهوه ای در طیف گسترده ای در بازار موجود است. از کابینت قهوه ای روشن تا تیره همگی جز رنگ های پر فروش به حساب می آیند که بسته به نوع دکوراسیون منزل و آشپزخانه باید انتخاب شود. در انتخاب کابینت های تیره باید به نورپردازی آشپزخانه دقت داشت و می توان با طراحی و اجرای سقف کاذب زیبا همچون کناف کاری سقف آشپزخانه و نورپردازی زیبای سقف ، زیبایی آشپزخانه را دو چندان کرد.

مدل کابینت های گلاس قهوه ای مشکی

مدل کابینت هایگلاس قهوه ای کرم